субота, 4 червня 2016 р.

Сценарій свята "Прощавай, Букварику"



Сценарій свята "Прощання з Букварем" 
Зала святково прибрана повітряними кульками, малюнками казкових героїв, квітами, літерами. На стінах розвішені плакати «Спасибі,Букварику!», 
Учитель. Шановні друзі! Сьогодні ми прощає­мося з нашою найпершою книжкою — «Букварем». Ми дуже раді, що вже знаємо всі букви і вміємо читати. Буквар допоміг нам пізнати багато ціка­вого. Зараз ми спробуємо відтворити частинку того, чого навчилися у класі. Давайте послухаємо наших учнів.


Учень 1
В нашім класі — урочистий
День прощання з «Букварем».
Пригадай-но, як колись ти
Був маленьким школярем.
Учень 2
Ми усіх гостей вітаємо
І дуже вам радіємо,
Усі вже букви знаємо,
Книжки читати вміємо.
Учень З
Є книг багато: радісних, печальних,
Тонких, товстих, барвистих, наче жар,
Але одна — усім книжкам начальник,
І звуть її по-простому — «Буквар»!
Учень 4
Цю найпершу в школі книжку
Знає будь-який школяр.
До усіх книжок доріжку
Прокладає нам буквар.
Учень 5
Буквар взяли ми в перший раз,
Коли зайшли у перший клас.
І як нам радісно сказати:
Тепер ми вміємо читати!


Учень 6                                                             
Хай кожен гість перевіря,                               ,
Чи знають учні «Букваря»,                              
 Чи можна нам школярикам,                                                                                                                                        
 Прощатися з «Буквариком»?
Учень7
Якщо букви твердо знати,
Можна слово написати.
Буква коло букви стала,
 Ми читаєм слово... (мама)


                                                                        
Учитель
Свято наше вже триває,
А Букварика немає.
Тож давайте погукаєм
Та зі святом привітаєм.
Учні  разом
 Букварику! Букварику!
У цей святковий час
Ми дуже тебе просимо:
Приходь, приходь до нас!
                              (Заходить Буквар під мелодію пісні  «Чему учат в школе»)
Буквар
Я — Букварик, вам відомий,
Дуже гарний, малюнковий.
Залюбки всіх вчу читати.
Нема часу спочивати!
Кожен рік мене гортають
Ніжні пальчики нові...
Хай же розум здобувають
Любі дітоньки малі.

Щиро зі всіма ділюся —
Не шкодую своїх знань,
Безліч хитрих і цікавих
Маю для малят завдань.

Учитель. Букварику, діти добре пам'ятають тебе і твою науку.
Учитель. А зараз, Букварику, сідай на по­чесне місце і подивися, чого навчились наші діти, як добре вони знають букви.
  За гарну працю на уроках учні отримували символ мудрості – сову
Сьогодні Тітонька сова завітала до нас в гості. 
Тітонька Сова
Приготуйтеся, малята,
Слухати мої загадки.
А коли хто не вгадає,
Хай лоб для щигля підставляє.
           Хто ж навчатись не лінився,
           З буквами всіма здружився,
           Всі загадки  відгадає
           Оплески від нас він має.
(Учитель читає загадки. Діти називають букви та прикріплюють картки з літерами до магнітної дошки.)


Стали букви у рядок
Та й побігли в дитсадок.
Хто ж у них за ватажка?
Ну, звичайно, буква... (А.)
Я ось літера така:
Дуже схожа на жука.
Тільки-но жука згадаєш,
Вмить мене ти пригадаєш(Ж.)
Що за літера така —
Гарно мовить, голос має,
Але слів не починає? (И.)
Буква ця — неначе свічка,
З ясним вогником вгорі.
Це не свічка, любі дітки,
А звичайна буква... (І.)
Буква ця чарівна.
Відгадайте, хто така.
Стовпчик, зверху крапок дві.
 Це звичайна буква... (ї.)
Он до хати перелаз,
Хоч обходь, хоч перелазь.
Він видніється ген-ген —
Перелаз, як буква... (Н.)
Буква ця, неначе бублик,
Мов обручка — хоч котись!
Здогадався:— усміхнись,
Називай, не помились!.. (О.)
Гарні хлопці-молодці
Закопали два стовпці,
Третій їм допомагав —
Перекладину поклав. (П.)
Сіла Мишка на пеньочок,
З'їла бубличка шматочок.
І тоді від бубличка
Залишилась буквочка. (С.)
Молоточок! Молоточок!
Поможи забить гвіздочок!
Мною ви не заб'єте,
Я звичайна буква... (Т.)
На рогатку дуже схожа,
Голосиста і пригожа. (У.)
Три стовпці, внизу межа —
От і вийшла буква... (Ш)
А буква ця тому
Вважається останньою,
Що ти себе самого
Не ставиш в перший ряд. (Я.)
Буква ця усім відома,
Перед Я вона стоїть.
В ній — дві палички і коло —
 Здогадаєтесь умить. (Ю.)
Хто абетку з вас вивчав,
Різні букви зустрічав.
Кожна з них від А до Я
Промовля своє ім'я.
Лиш одна із них німа —
В неї голосу нема.
Здогадався, певно, всяк!
Звуть цю букву... (М'який знак.)




Буквар
Бачу, букви вам відомі,
З ними добре ви знайомі.
Ви любили працювати,
Все робили залюбки.
Щоб нам всім не сумувати,
Будем, друзі, ми співати
                                (Пісня про Букварик.)
Учитель. Молодці! Гарно ви співаєте.
 Буква­рику, а де ж твої друзі, герої казок? Ти запросив їх на свято?
Буквар. Так, але мої друзі не змогли приїхати і прислали вам телеграми. Тільки, на жаль, вони забули підписатися. Сподіваюся, ви відгадаєте, хто їх прислав.
Учитель. Давайте, діти, відгадаємо, хто при­слав нам святкові телеграми.
1.  Дорогі малята! Не змогла прийти на ваше свято, бо висиджую золоте яєчко. Зі святом вас! (Курочка Ряба.)
2.  Розумники і розумнички! Котився на свя­то і прокотився повз вас. Прийміть мої вітання! (Колобок.)
3.  Любі діти! Хотіла прийти до вас на свято, та загубила черевичок. Щасти вам у навчанні!(Попелюшка.)
4.  Зламалася ступа, тому святкуйте без мене. Ваша... (Баба Яга.)
Учитель. Спасибі, Букварику, твоїм друзям за привітання. Продовжуємо наше свято.
А давай, Букварику, подивимось, чи уважні наші гості. Пограємо з ними у гру «Плескай у до­лоні — тупоти ніжками». Ми ставитимемо запи­тання: якщо хочете відповісти «так» — плескайте в долоні, «ні» — тупотіть ніжками.
— Сьогодні п'ятниця?
— Зараз зима?
— Місяць — червень?
— Зараз 2011 рік?
— Усі учні вашого класу добре вчаться?
— Столиця України — Київ?
— Вам подобається свято?
БукварЯкі гості молодці! Добре вміють слу­хати. А читати ваші учні вміють?
Учитель. Звісно вміють!
Буквар. Зараз ми це перевіримо. Пограємо у гру під назвою «Ква».
У мене є знайомі жабенята.
Вони теж вчаться голосно читати.
І не дивно, що слова
Обов'язково містять «ква».
От і спробуйте відгадати,
Що читали жабенята.
(На дошці картки зі словами, в яких відсутні деякі літери.)
Учитель
1.  КВА _ (Квас). Цей «ква» влітку від спраги п'єте.
2.  КВА_ _ _ _(Квадрат.) Цей «ква» учень на дошці малює.
3._ _ _КВА (морква), КВА_ _ _ _ _(квасоля).
Ці «ква» на городі зростають і разом у борщ по­трапляють.
4._ _КВА _ (Буквар.) Цей «ква» вас читати навчить.
5.__КВА (Буква.) Цей звук означає і мовчить.
6.  КВА_ _ _ _ _(Квартира.) Родина велика у «ква» цьому живе.
7. _ КВА_ _ _ _(Акваріум.) А в цьому — рибка - красуня пливе.
Букварик. Молодці, діти! Бачу, що ви стара­лися, гарно вчилися.
Учитель. А тепер давайте відпочинемо та по­граємо у гру «Це все ми, це все ми: я і друзі всі мої».



Хто до школи чимчикує,
Вранці весело крокує?
Пролунав давно дзвінок.
Хто спізнився на урок?

Любить хто із вас погратись,
З гірки на санчатах мчатись?
Хто із вас, скажіть, малята,
Помагає мамі й тату?

Хто уміє посуд мити,
Щоб на друзки все побити?
З фізкультурою хто дружить,
Виростає сильним, дужим?

А яке, скажіть, дитятко
З вас брудне, як поросятко?
Хто, скажіть мені, малята,
Любить з вас пісень співати?


Буквар. Добре, діти, з вами! Та мені вже час повертатися до інших діток, які ще не вмі­ють читати. А вас я хочу ознайомити з іншою книжкою, яка буде далі вчити грамоти — це Післябукварик.
(Під музику заходить Післябукварик.)
ПіслябукварикДобрий день! Зі святом вас, друзі!
Буквар
Любий друже, прийми естафету, Веди школярів по дорогах планети. Хай відкриють їх розум і руки Незнані шляхи на планеті Науки.
 Після букварик
Я — книга непрочитана ,
Навчатиму ваш клас,
Я з вами говоритиму
І вислухаю вас.
Букварику, мій братику,
Розумна голова,
Твої веселі літери
Складуть мої слова.
А ти спочинь до вересня
Чи просто погуляй.
Букварику, мій братику,
Спасибі і прощай!

МЕЛОДІЯ «КВІТКА»
Букварик дарує дітям велику квітку – семи квітку кольоровими пелюстками
Букварик:
Квітку цю чарівну я вам подарую.
З нею в клас із класу впевнено крокуйте.
Кожен рік бажання щирі загадайте
І мерщій від квітки пелюстку відривайте!
І як торкнеться пелюстка землі,
Реальними стануть бажання оті!
Діти:
– Дякуємо!
Діти відривають пелюстку і разом з глядачами промовляють чарівні слова:
Лети, лети, пелюсточко,
Всім щастя принеси,
Лишень торкнешся рідної
Ти матері-землі!
 
Учитель. Діти! Попрощайтеся зі своєю пер­шою книжкою і завжди пам'ятайте про неї.
Учень І
Добрий Букварику! Перша книжко!
 Хочеться навіть поплакати трішки.
Жаль розлучатись, хоч і треба,
Ми не забудемо  ніколи тебе.
Учень 2
Спасибі тобі за добру науку,
За паличку першу і першу букву,
За перше слово і першу казку,
За першої вчительки щиру ласку.
Учень З
Букви ми старанно вчили,
Знаєм  їх від А до Я.
І сторіночку останню
Прочитали з букваря.
Діти разом
Прощавай, Букварику,
Наш найперший друже,
Ми тобі, Букварику,
Дякуємо дуже.
Учитель
Дуже весело гуляти
Нам на святі Букваря,
Та прощальну заспівати
Нам пора уже, пора!    
                                                      Пісня   «Канікули»
Буквар
Дякую вам за добрі слова.
Йду, бо чекає мене дітвора.
Всіх я мушу навчити читати,
Щоб кожен розумним міг стати.
Післябукварик
Я  бажаю вам, діти, пройти зі мною останній шлях навчання грамоти.
Навчитися читати та писати згідно нової шкільної програми.
Бажаю вам успіхів і натхнення.
Буду вашим гідним другом.

Учитель     
Крім казкових героїв на нашому святі присутні ваші друзі, батьки, вчителі, і головна людина в школі – це директор школи. Надаємо слово Тетяні Геннадіївні.
(директор школи вручає дипломи.)
Ось і закінчилося наше свято.
Всім присутнім хочемо побажати
Щастя, здоров'я, статків і миру,
Здійснення мрій і веселого співу.


Немає коментарів:

Дописати коментар